VĚDA A TECHNIKA / Spotřební elektronika

Popis:
4.1.2017

Huawei dosáhla v roce 2016 hranice 10 milionů prodaných smartphonů Huawei P9 a P9 Plus

Mobilní divize společnosti Huawei oznámila, že v roce 2016 celosvětově prodala 10 milionů prémiových smartphonů Huawei P9 a P9 Plus. Jedná se tak o první produkty z kategorie vlajkových lodí Huawei, které tohoto milníku dosáhly. Huawei P9 kromě toho získal řadu ocenění, například od EISA nebo na CES Asia. Navzdory globální stagnaci na trhu smartphonů v roce 2016 společnost dále posilovala svou pozici na zahraničních trzích a zaznamenala výrazný růst v segmentu prémiových zařízení.

Prémiové smartphony Huawei P9 a P9 Plus byly představeny v dubnu minulého roku. Jedná se o první produkty z dílny Huawei, na vývoji jejichž fotoaparátu spolupracovala legendární německá fotografická společnost Leica. Díky strategickému partnerství společnosti Huawei a Leica posunuly technologickou hranici mobilní fotografie a zákazníkům poskytly jedinečný fotografický zážitek.

2,6 mil. prodaných kusů během prvních 6 týdnů

Už během prvních šesti týdnů od uvedení na trh se prodalo 2,6 milionu kusů Huawei P9 a P9 Plus. Díky přelomovému duálnímu fotoaparátu, elegantnímu designu a vysoké výkonosti získala Huawei P9 řadu pozitivních ohlasů i ocenění jak ze strany expertů a odborníků, tak od samotných zákazníků. Už v prosinci 2016, 8 měsíců od uvedení na trh Huawei P9 a P9 Plus, tak společnost dokázala prolomit milník 10 milionů prodaných kusů. Huawei P9 získal již také řadu ocenění, například Best European Consumer Smartphone 2016-2017 od EISA nebo Best Personal Computing Device na CES Asia.

Více než 20% podíl na trhu smartphonů ve 20 zemích světa

Díky inovativním, kvalitně zpracovaným prémiovým modelům Huawei P9, P9 Plus, Mate 8 nebo Mate 9 zaznamenala společnost Huawei mimořádný úspěch rovněž v segmentu high-end zařízení. Ve třetím čtvrtletí roku 2016 prodala společnost 33,59 milionu smartphonů s 23% meziročním nárůstem, přičemž smartphony Huawei střední a high-end třídy měly na prodejích 44% podíl. V současné době je podíl Huawei na trhu smartphonů více než 15 % ve 30 zemích světa, ve 20 zemích více než 20 %. Podle finančních výsledků z první poloviny roku 2016 dosahovaly tržby mobilní divize Huawei (Huawei Consumer Business Group) 77,4 miliard RMB (11,1 mld. USD) se 41% nárůstem oproti stejnému období roku 2015. Meziroční narůst na trzích mimo Čínu byl 1,6 vyšší než na čínském trhu.

Nárůst povědomí i hodnoty značky Huawei

Podobně jako prodejní výsledky roste i globální povědomí o značce Huawei a její hodnota. V roce 2016 se společnost umístila na 72. místě žebříčku „Top 100“ nejhodnotnějších světových značek agentury Interbrand (o 16. pozic výše než v roce 2015). Podle BrandZ se potom Huawei umístil jako 50 nejhodnotnější značka (o 20 pozic výše než v roce 2015). V listopadu 2016 pak byla společnost vyhlášena nejlepší značkou spotřební elektroniky v „Best Brands 2016 – the Chinese brand ranking“ na základě spotřebitelského výzkumu agentury GfK.

Autor / zdroj: Tomáš Vyoral

Doporučujeme

ZDRAVOTNÍ MATRACE MATEX® - vše pro Váš zdravý a příjemný spánek

Dopřejte svému tělu správný odpočinek a regeneraci. Poradíme s výběrem vhodné matrace, postele, roštu, lůžkovin… Vždyť dobře spát je tak skvělé!
MATEX, Masarykova tř. 1799, Teplice Trnovany. www.matex.cz

Licencované vzdělávací programy pro všechny!

Anglicky podle metody Mortimer English Club, hudební kurzy Yamaha Class, kurzy logiky pro děti, tábory a akce. Kontakt: tel.: 773 12 85 13, www.peekaboo.cz.

DALŠÍ ČLÁNKY

Post

České ragby vstupuje do další sezóny s novým kapitánem i hlavním partnerem

Na další sezónu je české ragby připraveno po všech směrech. Do týmu národní reprezentace přišel na pozici kapitána Vojtěch Havel, změny se však udály

Post

Phil Rudd se svoji kapelou rozbubnuje česká města

Světově uznávaný bubeník Phil Rudd z AC/DC se svoji kapelou Phil Rudd Band přijede pro velký úspěch na podzim zpět do České republiky, a to v rámci sv

Post

Divoká přestřelka Baníku s Teplicemi

Baník po heroickém výkonu ve druhé půli obrátil během 22 minut stav z 0:2 na 3:2, ale v 90. minutě ho o vítězství připravil po rohovém kopu Martin Fil

Reklama

Reklama

PARTNEŘI

Maminčino koření www.ippolna.cz www.casopis-dracek.cz www.beautyexpo.cz www.peekaboo.cz Matrace Comfort a.s. garaze.fabrego.cz

REKLAMA